Dag 19 - 42 Gram

Inte hänt så mkt idag. Lichi äter mindre än förut? fast är lika pigg och glad som förut men h*n säger verkligen ifrån när h*n inte vill ha mer. tvärstopp verkligen. typ fått mata var tredje timme idag istället för var femte? konstiga fågel :P haha men sitter och pratar hela tiden och har fått vara mycket med oss idag när vi suttit vid datan eller så. :) nyttigt att klänga runt på oss ;)

i skrivande stund sitter h*n och piper samt flygtränar ;D dags för sista matningen snart. går även bra med dom andra små sakerna :) piper ingeting :O aldrig hört dom pipa och sååå sega att äta mot litchi xD haha tar dubbelt så lång tid att mata dom då de lixom slickar i sig maten ;) men de har växt sen igår redan ;D skitsöta ^^ så lena att hålla i :DD

får ta en bild nån dag på dom :)
Gonatt på er!

//Ämma, Litchi & de små

*litchi i sin låda*

Kommentarer
Postat av: Diana

va stor han blivit :)

2009-03-18 @ 08:43:26
Postat av: Bettan

Det var ett bättre namn!

Det var bara för att jag tycker att du varit så duktig och Tapper som jag tyckte det.

Jag beundrar ditt tålamod med denna fågel!

2009-03-18 @ 10:18:43
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Du har fått ett pris av mig på min sida!

2009-03-18 @ 11:58:17
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Va kul att höra att det går bra med de andra också :D du skulle ju kunna bli fågeluppfödare ;D

2009-03-22 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0