Dag 25 - ca. 40 gram

Litchi flyger!! :D vart på g ända sen imorse och nu ikväll vid matningen så lyfta han själv från älsklings ahdn! :D duktiga pippi! blir så stolt <3<3<3



igår fick litchi bada ordentligt ;) så nu är h*n ren och fin. :D ser en aning moloken ut på bilderna ;) inte sant? ;D

har dessutom fått en till fågel ;) ska ta hand om dv. papegojan som morgan har. den som bodde hos mig förra veckan. :) lite barnvakt lixom. ^^
och min dvärgis har inte spytt någe mer, förhoppningsvis var det väl lite kvävförstoppning ? :O fick typ bara vatten igår och fick fasta hela natten och då hade h*n tömt ordentligt. :) skönt det!



 nu är alla pippisar matade och ska strax natta litchi som sitter på bokhyllan och sover ;) <3
sen blir det att ställa klockan på 02.00 inatt typ. ;) seeegt! men men vad gör man inte för de små liven <3

ni är dåliga att kommentera folket ;) vilka läser fortfarande ? :)
// Ämma, Litchi och Kiwi (?)

Kommentarer
Postat av: Diana

HAN FLYGER... fan va grymt!! blir nästan tår ögd ju ^^ så coolt från att va en liten plutt till att flyga :) åhhhh :)



vist ja.. rätt uppenbart att jag läser än va? :D



Kram!

2009-03-24 @ 22:03:09
Postat av: Sandra

Don't forget me, jag läser dagligen! (y)

Underbart härligt att se hur han utvecklats så pass under ett par få veckor. Otroligt.

2009-03-24 @ 22:30:43
URL: http://sandra-s.devote.se
Postat av: Bettan

Jag läser fortfarande!

Kul att den flyger nu, jätte kul att få se!

2009-03-26 @ 10:30:30
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Shit duktig Litchi är nu ! :D h*n flyyyger!! wiiie :D vilken framgång ;D



Och jag läser ;)

2009-03-26 @ 19:36:19
Postat av: Lovisa

Jag läser ofc! :)

2009-03-28 @ 07:57:13
URL: http://www.ramirez.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0