Dag 4 - 19 gram

Ujj idag har det vart en lång dag för liten. Var ju med i skolan. Suttit i stallet inne i torkrummet där det var varmt och skönt. Skönt att h*n börjar få lite fjun nu iaf så han fryser mindre. Dessutom har han ju en liten tygbit att gosa in sig i. :) Men allt har gått bra, äter bra och växer och växer. Vuxit om sitt storasyskon som bor hos Sara, vilket måste betyda att jag sköter matningen bra ;) hihi

Inatt har jag nog tänkt att bara gå upp en gång hehe om jag nu kan släppa min mammighet (A) hihi tycker ju synd om stackarns när han piper så hungrigt ;D

Tycker liten har blivit väldigt social. vill mer än gärna upp i handne och somnar nöjt om man kupar handen lite och blåser lite varmluft. H*n blir bätte och bättre med balansen som jag över lite försiktigt på när han är ute ur lådan. Dock bra att lådan är så trång som den är så inte bena blir fläkta vilket vore hemskt!

På bilderna här nedan kan ni se att han börjar skifta i färg ordentligt! Börjar få dun på rumpan också :D Om nån vecka kan vi nog se vad det blir för färg, men jag tippar på grön. ^^

Nu ligger liten mätt och belåten i sin lilla låda och sover. ^^ nyss fått mat så nu blir det att vänta till elva innan han får nästa måltid och sne får jag sova ;) tänka gå upp vid typ 3 och ge ett mål mat och sne när vi går upp vid 7 imorgon bitti. :)

Kul att några läser bloggen!

* börjar få dun *


* skiftar i grönt *


* Lite ostadig på benen än *


* matdags *


Kommentarer
Postat av: Amanda

gud va sött ^^ jag dör typ!

btw har ja denna blogg som en av mina startsidor för är så sjukt intresserad att se utvecklingen :D

Postat av: Bettan

Det här är så spännande!

Du är så duktig!

I skolan måste den väl ha fått mycket uppmärksamhet?

Stötte mamman bort den?

2009-03-02 @ 20:13:55
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Tufft är det iallafall att ni tar ett sådant ansvar som det är att föda upp ett djur.

Men bra träning till vuxenlivet och att skaffa barn;)

2009-03-02 @ 20:52:59
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

H*n vad så himla söt (: måste kolla på Liten en gång/veckan så man får se hur den utvecklas :D

2009-03-02 @ 21:10:24
Postat av: Linda

hehe vad roligt att se när den växer :} Men jag tycker att det ser ut som att den kommer bli mer blå .. men aah, jag kan ju inte sånt dära.. men ser ut som det (A) .

2009-03-02 @ 21:24:37
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Ida, Luna & Kaia

men va galet söt xD kul att det går så bra med plutten :D

2009-03-03 @ 10:31:03
URL: http://freewebs.com/kinesbus
Postat av: Bettan

Tittar in för att följa denna lilla krabat!

2009-03-03 @ 15:00:44
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Magda

Ja nog växer den fort alltid :D

Ser lite konstigt ut när den har börjat få fjädrar på vingarna och rumpan men inte på kroppen xD Är ju faktiskt riktigt söt nu =)

2009-03-03 @ 16:31:19
Postat av: Lovisa W

aaw va duktig liten plutt ;) skönt att höra att det går uppåt för dig med bebbsen å inte neråt :D <3

2009-03-04 @ 17:04:21
Postat av: Lovisa W

hehe kan förstå att du är rätt mammig ;D

2009-03-04 @ 17:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0