Dag 5 - 20 gram

Nu har liten nått hela 20gram! vad han vuxit! :D 6gram på 5dagar är inte illa för att vara en liten pippi ^^ hihi Äter nästan mer än tre skedar välling nu :) och nu tänker jag bara gå upp en gång/natt tills jag kan bevisa för mig själv att han klarar sig ;)

Idag har dessutom klassen fått se ungarna. :) dock många som tycker dom är äckliga vilket jag tycker är lite tråkigt att höra.. iaf i den negativa ton många har.. :( lite trist men men. jag tycker det är jättekul att få vara med om en sån stor grej som att föda upp ett liv själv. :)

men för övrigt har inte så mkt hänt förutom mer fjädrar och mycket stadigare på benen. :) och mer attityd ;D haha
vart jättesur idag när jag var tvungen att tvätta rumpan ;) *s* h*n har också börjat putsa sig själv vilket är bra, fast oftast så slutar det med att en omkulltippning ;)
justja, gjorde rent lådan idag men ny fräscht spån, gräs och isolerande vadd längst ned. :)

Det som dock oroar mig är att h*n nyser/hostar ibland. :/ hoppas det inte är någon fara!

Njut av söta bilden :) nu ska jag gå och titta till sötsaken. :))

* riktigt stadig nu *

Kommentarer
Postat av: Lilja

nu gick det att komma in på sidan:) riktog sör fågeln du har nu:)

2009-03-03 @ 23:55:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Sussie

Åhhh Så söt. Skoj att följa utvecklingen

2009-03-04 @ 07:40:57
Postat av: Amanda

haha suss hittade hit via mig (A) haha

aja jag tycker inte alls den ser äcklig ut :) tycker den är supersöt och vill gulli gulla med den ^^

Postat av: Pernilla

Vilken liten sötnos! :D

2009-03-04 @ 16:15:10
URL: http://sextondenovember.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

ååh :D den h*n börjar verkligen bli starkare :) hoppas den inte är sjuk bara :/

2009-03-04 @ 17:06:19
Postat av: Magda

Va stor den har blivit! :D Jätte kul att följa med och se hur den utvecklas =) Hoppas att den inte är sjuk.

2009-03-04 @ 18:06:47
Postat av: Bettan

Vilken raring!

detta är så spännande att följa!

Hoppas det inte är något allvarligt med hostan.

2009-03-04 @ 20:42:24
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0