Dag 8 - 24 gram

Uj nu ska vi se vad det blir för inlägg idag då. nyss vaknat från att jag däckat i soffan förut. Känne rmig rätt sliten + att jag var iväg och red förut. det och en dusch gjorde susen och jag däcka till en film. ;)

Inte hänt så mycket idag. Luten fick en ny låda att bo i då han börjar bli lite för stor för den förra så nu kan han sträcka ut vingarna ordentligt. :)

Och föresten! Ni måste ge föslag på namn som går bra som både tjej- och killnamn. Mina förslag som min lärare gav är Litchi och Kiwi som båda är olika frukter. :) Tycker Litchi är väldigt fint. :) Men ge förslag :D

Nu är det snart dags för matning, 5h emellan nu. :) haha just i skirvande stund hör jag att han sitter och viftar med fjädrarna. vibbrerar i hela kartotongen där borta XD <3

Och tänk efter, idag har jag haft h*n en vecka. :)))
Här har ni bilder ^^












Kommentarer
Postat av: Amanda

Litchi var supersött :)

de tycker jag!

annars ngn exotisk frukt :)

2009-03-06 @ 22:35:15
URL: http://asp-design.se / www.coozie.blogg.se
Postat av: Magda

Va söt h*n är! :D

Tycker Litchi är jätte fint =)

Kan inte komma på något annat namn... :/

2009-03-06 @ 22:43:22
Postat av: Lilja

nej inte Litchi, gllar verkligen inte det. Men kiwi låter super söta:)Det skulle jag kunna döpa min fågel till

2009-03-07 @ 09:50:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Diana

älskar den här bloggen gumman både jag och axel tycker den är ur spännande :)



du är jätte duktig tycker jag :)



varför inte lime eller kanske lutten?



men kiwi va grymt tycker jag :)



keep up the good work :)

2009-03-07 @ 11:52:59
Postat av: Lovisa W

gud vad h*n växer :D jaa va ska man kunna döpa den till.. hehe.. svårt :) tycker Kiwi låter skitsött :D tycker du ska satsa på de namnet ;D

2009-03-07 @ 13:29:49
Postat av: Sara

Men litchi heter ju ödlan. kan ju inte heta lika. :P då tycker jag bättre om Kiwi :D

2009-03-07 @ 15:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0