Dag 9 - 26 gram

Kan ju meddela att i stort sätt har jag döpt bebisen till Litchi, Kiwi tilltalar mig inte. Låter konstigt när jag säger det.. men vi får se ;) I dagens inlägg kommer jag iaf att skriva Litchi ;)

Idag så har det inte hänt så mkt, vaknade  av att Litchi satt och flaxa med vingrana. DRRRR låter det i lådan ;D haha H'n har blivit slravig vid matning, flänge rmed huvudet så h*n får mat öveallt så idag fick jag tvätta magen :P tvättade också rumpan i kväll som var lite skitig. men men alla bebisar behöver bad ;) även små pippisar. ^^

Som ni ser har det blivit ny pressbild okså :D erkänn att ni inte såg det fören jag sa det xD
Litchi har fått vart ute nu på kvällen och träffat familjen. ^^ börjar lära sig att det inte alltid är lönt att pipa efter mat när man tas ur lådan xD haha

Men men h*n växer som h*n ska och får mer och mer "fjädrar". :) idag fick h*n lite gröna fjun på magen också :D
Nu ligger litchi i duchen och sover :) ska matas vid 12.. undrar om jag håller mig vaken så länge xD

jaja gonatt med er. :)


Kommentarer
Postat av: Magda

Lilla söt nöten blir bara större och större :D

2009-03-07 @ 22:51:02
Postat av: Lovisa W

Aaw men de blir säkert bra med namnet ;D

2009-03-08 @ 14:20:52
Postat av: Amanda

jag såg faktiskt bilden direkt..

de blev fint :)

litchi blir super :)

2009-03-08 @ 22:42:32
URL: http://asp-design.se / www.coozie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0