Dag 10 - 28 gram

pipipipipipipipip har det strömmat från min dusch större delen av dagen ;) Så fort jag börjar prata med nån i tele, ropar på mamma, går på toa och säger "är du vaken" så blir dte ett jäcla liv xD Litchi känner verkligen igen min röst ;) hihi

Börjat att säga "kom" nu när h*n klättrar upp på handen. Tror det kan vara ett bra att ha som komando sen när han blir vuxen. Förhoppningsvis kommer han och sätter sig på handen då i fortsättningen. :) Nu fattar h*n nog inte så mkt ;D <3

Men ja, inte hänt så mkt. Vart ute rätt mkt med mig. Blivit superduktig att sitta på fingret nu! Dock sämre när han nyss ätit ;) blir så framtung *s* Skönt att han inte blev fläkt iaf. :) Dock har h*n börjar hosta igen.. :( vettefan vad det är! men det är väl bara att avvakta och se, verkar ju inte må dåligt iaf. :) :o

jaja nu ska vi sova, matning klockan 03.00 >.<
På bilderna kan ni s evad mkt grönt han fått. :))







Kommentarer
Postat av: Diana

Vad vackra färger han har :) en riktigt skönhet

2009-03-08 @ 22:54:26
Postat av: Elin Lundström

Vad söt! När vet man om det är en hon eller han?

2009-03-08 @ 23:44:16
URL: http://eliisplace.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åhh vad sött :D

2009-03-09 @ 11:05:04
URL: http://asp-design.se / www.coozie.blogg.se
Postat av: Magda

Va söt den har blivit! =D

2009-03-10 @ 17:17:33
Postat av: Lovisa W

Guud va den växer! :D och va stadig den är :)

2009-03-10 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0