Dag 13 - 32gram

Ber verkligen om ursäkt för att jag missade gårddagen men åkte hastigt hem till askersund och glömde både våg och kamera och sen erkänner jag att jag somnade ifrån allt xD haha himla trött alltså!

Men som ni kan se på bilden nedan så växer h*n så det knakar ^^ fått massor med fjun och fjädrar nu. :) ritkigt färggrann. :)) hihi tror h*n börjar lyssna till litchi. Så fort jag kommer så säger jag litchi och så piper h*n rikligt ;D skulle ju vara kul om h*n kunde lära sig att komma när man säger dess namn :))

men men som ni ser har vi nu passaerat 30 gram ;D med råge! när jag vägde nu ikväll stod vågen på 34gram ! men drog bort två då krävan inte är riktigt tömd. :) alla i skolan tror morsan till min har strulat omkring med en eng. undulathane och att min är stor pga det :O hoppas h*n INTE blir en eng. undulat xD då kommer jag hålla med om att h*n är fet ^^ men min mening är att min bara är välmående, ja menar går det ens att övergöda en undulatunge som man matar var fjärde timme när krävan är tom ?? o.O aja vi får väl se ;)

älsk har iaf byggt en jättesöt aktiveringslåda idag med ett litet krypin och allt ^^ tror jag kommer bli väl använt sen :D

Just ja! matar inte på natten nu längre, utan typ runt elva är sista matningen sen när jag vaknar runt 7. :) skönt att få sova en hel natt ;D *längtat*

men nu är det matning snart sen sovdags!
tack alla som läser och kommenterar! :D


Kommentarer
Postat av: älsklingen

tyckte det var kul att gör den hehe

2009-03-12 @ 08:33:40
Postat av: Lovisa W

De går ju jättebra för dig!! :D å va den växer! hoppas den lyssnar till namnet sen när den blir stor :D

2009-03-12 @ 10:50:31
Postat av: Malin H

Men guh vilken skillnad det är på h*n om ma tittar på de första bilderna:o :P

2009-03-12 @ 16:04:56
URL: http://nogg.se/holmin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0