Dag 21 - 44gram

Igår så orkade jag inte blogga. Tänkte sätta mig ned men orkade helt enkelt inte. DEy ända som hände igår vara tt jag bada litchi och fick bort kletet i hans kindfjädrar. :) inte uppskattat ;) men nu är h*n så fin så :) just nu springer h*n omkring på mitt skrivbord och undersöker div saker. :)

Idag tog jag också hem frön som han kan pilla med. :) han kommer ju inte äta dom än men pillar mer än gäna med dom och rätt som det är kommer han förhoppningsvis på hur man skalar ett litet frö :)

fick idag lämna ifrån mig en av dvärgpapegojorna till morgan då. :( usch känns lite tomt. dumma mammakänslor! jag valde att ha kvar dne minsta, vet inte rikgtigt varför? :/ men men nu blir dte extra pyssel med den ^^

fixa ochså ny mat idag som istortsätt var slut :O not good! men nu klarar jag mig nog ett tag. ;)
Nä nu ska litchi få hoppa ner i sin låda och jag ska pkugga lite fågelsystematik ;)

//Ämma, Litchi och den lille

* litchi pillar med frön, litchi får mat. går inte att sitta i handne numera ;) *




* lillen får mat, så söt är h*n *



Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag tycker detta är så spännande!

Ett par dvärgpappegojor har jag haft en gång, får blogga om det någon dag.

2009-03-19 @ 20:30:52
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Diana

åhhh vad spännande frön och grejer :D



vad du är duktig gumman :) du kanske skulle bli fågel uppfödare :)

2009-03-20 @ 10:43:49
Postat av: Lovisa W

Va gullit xD va söt dvärgpapegojan är ;D

2009-03-22 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0