Dag 22 - 41 gram

Hm, undrar om det är normalt att undulatbebisar går ned i vikt när de blir större? :S går sakta men säkert ned fast kan ju ha och göra med att krävan blir mindre. äter ju inte alls lika mycket nu som förut. klarar sig på endast tre skedar i säkert 5timmar utan problem mot förut när h*n käka 5skedar var fjärde timme ? men ser frisk ut så det är väl inge fel hopas jag? får ta mig ett enack med morgan på måndag. :) fettot får ju inte bli en spinkis ;)

badat idag ;D iiiiinte populärt. protester både hit och dit ;) sitter och piper så försynt så efteråt ;) hihi men ren måste man bli ;D dock skulle han behöva ett bad efter varje matning som han slabbar ;D behöver torkas ordentligt efter varje måltid kan jag ju lova. ^^

pillar för fullt med fröna jag gav. :) jättekul att sitta och  titta på. :)) blir kul när han upptäcker att man kan ta det sen ;D och väntar spänt på att h*n ska börja flyga! ser ut att bli närsomhellst! :'D vad stolt jag kommer bli då, men då blir det till att skaffa bur ;D hehe rätt skönt nu när han kan förvisas till sin kartong ;)

för övrigt så mår dv. papegojan bra. :D äter och växer som h*n ska :) vill gärna ha namnförslag. tetra är på förslag just nu iaf. :) Här nedan har ni lite bilder från idag. :)

Nu ska en trött fågelmorsa sova :) upp kl. 05.00 för att mata minstingen ^^
// ämma, Litchi och bebis

* vad tycker ni h*n ska heta? *

* sötaste litchi *
¨

* lådan där litchi bor i nu *

Kommentarer
Postat av: Bettan

Dvärgpappegojan kan väl heta Glader som i dom sju dvärgarna!

2009-03-22 @ 14:11:55
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Lilja

Litchi är riktigt stor nu och jätte fin. Och lillan ska inte hetta tetra i alla fall.Han är fågel inte fisk. Och dessutom så tcker jag om kiwi!:P

2009-03-22 @ 16:13:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Amanda

HAHAH jag håller med Lilja XD

fin liten låda litchi har :D

2009-03-22 @ 16:45:15
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Hmm,, Kiwi kanske skulle passa den bättre? :) vet inge bättre ;D gulliga är de iaf ;)

2009-03-22 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0