Dag 23 - 39 gram

Idag tänker jag inte skriva så mkt. pippisarna mår bra. dock så spydde lillen idag? eller jag vet inte men när jag skulle mata så hade han fullt med mat i näbben och i hörnet där h*n satt? helmysko.. :/ fick inte så mkt flrra matningen men ska matas nu om en kvart. :/ skumt.

men men annars är allt bra. Litchi får vara med oss rätt mkt nu när vi tittar på film, går runt i huset och fixar. idag satt han en halvtimme med älsk och pillade med datorn ^^ ursöta!

Allt för oss idag! pipip!
//Ämma, Litchi och bebisen

* älsk och litchi vid datorn *

Kommentarer
Postat av: Morgan L

De verkar ju växa på bra, min lilla börjar få gröna fjun nu :)

2009-03-23 @ 17:43:49
Postat av: Bettan

Tufft att den sitter hos dig så där.

Jag får nöja mig med att vissla med min.

2009-03-23 @ 21:22:14
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0