Dag 3 - 18 gram

Hej och hå vad vi växer. Aptiten blir bara större och större. Piper hela tiden efter mat ;)
Men en märkbar skillnad jag redan märker är att hans/hennes beteende börjat ändrats. Kryper gärna upp i handen nu och söker efter skeden för mat, och när h*n sitter i lådan och piper och jag tar upp henne/honom så blir h*n mycket lugnare och förut somnade h*n i min hand <3

Dessutom så har h*n börjar gripa nu. :D jätteduktig. Idag har också de mörka fälten blivit mörkare och man kan börja se att vingpennorna skiftar i gul/grönt. Så det blir nog en grön undulat som växer upp sen. :):)

Har också börjat märkt att jag kan vänta längre stunder med matningen. Från nästan varannan timme till 3½ timme som det är nu. Inatt tänkte jag låta det gå fyra timmar mellan matningen minst. :) usch lite jobbigt att gå upp hela tiden men vågar inte låta bli :O min bebis måste ju ha mat!

men nu sitter nakenfisen och piper efter mat, dags nu. ^^ så ska gå och värma lite välling sen sova. Imorn blir det att åka till skolan. Liiten ska få bo i bruksstallet under dagen. :)

Här har ni lite bilder från idag!




Kommentarer
Postat av: Bettan

Vad cool att du är fostermamma!

Förstår att det är slitsamt, men jag är säker att du kommer att få en vän för livet i denna krabat.

vem matar den när du är i skolan?

2009-03-02 @ 12:53:31
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Aaaw va gullit :D och va skönt att det börjar bli längre tid på matningen :)

2009-03-04 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0